Що очікувати від Xbox у 2022 році?

Вітаю всіх, ось уже 2021 підходить до свого логічного завершення, для геймерів цей рік не був дуже насичений якісними AAA продуктами, але вже ж декілька годних релізів у нас було. Підрозділ Xbox під кінець року вирішив нас повеселити хорошими AAA проектами під завершення 2021.

Одним із важливих релізів цього року стало повернення Halo, хоч сюжетний режим вийшов без всього контенту проте студія розробників 343 Industries пообіцяла нам добавити кооперативний режим у 2022, а також улюблений режим фанатів серії Forge(Кузня).

Також серйозним релізом для платформи стала Forza Horizon 5, завдяки Game Pass і виходом гри у Steam з нею змогли ознайомитись 10 мільйонів гравців. Студія розробників PlayGround має чудовий послужний список у забезпеченні постійного потоку якісних DLC для попередніх Forza Horizon, тому ми точно можем очікувати багато цікавого контенту у майбутнього. Незважаючи на те, що останні оновлення поламали гру, але на мою думку розробники стануть на правильний шлях і все буде добре.

Ігри що нас потенційно чекають у 2022

Завдяки покупці невеликого «інді-видавця» Zenimax , Microsoft має у своєму ріжку заряджені студії з професійними розробниками, які на даний момент мають великий бюджет завдяки гаманцю Microsoft і можуть не обмежувати власний потенціал через фінансові проблеми.

REDFALL

Дата випуску: 2022

Даною грою займається студії Arkane, яка була частиною Zenimax. Про цю гру ми знаєм, що це буде кооперативний шутер про вампірів і відкритим світом. В даній грі Arkane відійшла від своєї стандартної формули розробки однокористувацької компанії. Даний продукт є викликом для студії, хоч у них вже є невеликий досвід створення кооперативної гри “DeathLoop” , яка взяла гру року, хоча я не вважаю її чимось проривним. Враховуючи це, я не плекаю сильних надій на цю гру, але надіюсь вона вийде класною, а не просто грою «Ми майже як Fortnite».

Starfield

Дата виходу: 11.11.22

Даний продукт стане новим API студії Bethesda Games Studios за 25 років.  На даний момент ми знаєм, що це розгалужена одіссея, яку режисер Тодд Говард сам назвав «Скайрім у космосі». Ми насправді дуже мало знаємо про те, що ми будемо робити в Starfield, і частково це робить його таким захоплюючим. Говард дражнив нас тим, що ми можемо досліджувати велике невідоме, пропонуючи безпрецедентну свободу і навіть називаючи це «найбільшою епічною науково-фантастичною річчю, яку тільки можна собі уявити». Якщо Starfield виправдає все, що може бути, то Xbox може мати найбільший ексклюзив на сьогоднішній день.

S.T.A.L.K.E.R 2

Дата виходу: 28.04.22

Stalker 2 – перша в серії з чотирьох ігор, яка буде випущена на консолях, принесе з собою легіон відданих шанувальників культового оригіналу. Дана пост-апокаліптична гра має стати одним із FPS хітів 2022 року і в ідеалі має принести більше підписників у Game Pass. Що до даного продукти ми вроді, як бачили щось похоже на геймплей, проте у якому стані гра ми так і не знаєм і чи буде вона точно готова до встановленої дати теж.

Ігри – це класно, проте варто поговорити про сервіси, які нам надає Xbox і що можна від ним очікувати.

Велика війна хмарного геймінгу

Microsoft, швидше за все, збирається активізувати свою велику хмарну битву наступного року, оскільки Amazon Luna планує розширення на інші території. Amazon, можливо, досяг певного успіху зі своєю широко розкрученою MMO New World, але кількість гравців постійно падає з моменту запуску.

Однак питання якості New World як гри, можливо, має лише другорядне значення, якщо врахувати Twitch. Платні потоки для MMO дали Amazon справді величезний приріст, використовуючи свою потокову потужність як маркетинговий інструмент для гри. Немає підстав думати, що це не може зробити те ж саме для Amazon Luna, надаючи йому перевагу у владі впливових осіб над ледь проданою Xbox Cloud Gaming від Microsoft.

Технічно Xbox Cloud Gaming все ще знаходиться в «бета-версії», оскільки Microsoft обмірковує якість своєї продуктивності для повного маркетингового поштовху. Хмарні ігри (інакше відомі як xCloud) за останній рік радикально покращили затримку та якість зображення, і Microsoft постійно вдосконалює. Я підозрюю, що 2022 рік стане роком, коли Microsoft запустить бета-тег і дійсно почне нарощувати його маркетинг.

Нещодавно ми побачили від Razer прототип КПК Android зі спеціальним чіпсетом від Qualcomm, розробленим спеціально для мобільних ігор і потокової передачі в хмарі. Деякий час я чув, що Microsoft пробувала створити прототипи подібних пристроїв для портативних хмарних ігор, щоб вирішити те, що залишається ергономічним розривом між повним тактильним керуванням і сенсорним ігровим процесом.

Такі ігри, як Minecraft Dungeons, які повністю «хмарні», дуже добре працюють із сенсорними екранами, але переважна більшість ігор на xCloud просто не призначені для такої гри. Також ходять слухи, що Microsoft знову досліджує можливість створити невелику коробочку, яка буде просто для потокової передачі даних для Xbox, можливо, засновану на зменшеній версії ОС Xbox, надаючи користувачам доступну кінцеву точку в екосистемі, схожу на пакет Google Stadia + Chromecast Ultra.

Я думаю, що комбінація спеціального обладнання від Microsoft або сторонніх розробників, таких як Razer, може стати фактором у 2022 році, даючи Microsoft нову кінцеву точку для її екосистеми Xbox. Вважається, що Microsoft працює з колишніми співробітниками Google Stadia і Хідео Кодзімою з Metal Gear Солідна слава про те, як саме буде виглядати хмарна гра, і це може стати вагомим аргументом для дебютної гри Xbox «на початку хмари» як частини великого маркетингового поштовху.

Я також чув, що Microsoft готує довгоочікувану функцію для Xbox Cloud Gaming: можливість грати у хмарні версії ігор, які ви придбали назавжди. Наразі ви можете грати в ігри в бібліотеці Xbox Game Pass лише через хмару, а це означає, що ігри, які ви не закінчили, можуть залишити сервіс, і ви не зможете грати в них із хмари, навіть якщо ви їх купите. Як повідомляється, Microsoft також користується розширеними функціями для Xbox Cloud Gaming, включаючи швидкі стани відновлення та покращення хмарних API Xbox, які розробники можуть використовувати під час створення сенсорного керування.

Покращення платформи Xbox

Природно, кожен рік приносить удосконалення та нові функції самої платформи Xbox. Ми отримали хмарну трансляцію на консолях Xbox, динамічні фони, підтримку Dolby Vision тощо, але чого ще можна очікувати від команди платформи наступного року?

В інтерв’ю для Iron Lords Podcast архітектор Xbox Джейсон Рональд обговорив кілька речей, які ми можемо побачити в найближчому майбутньому, оскільки команда платформи Xbox звертає свою увагу на чудові відгуки гравців.

Рональд визнав, що ігровий відеореєстратор Xbox має певні проблеми, посилаючись на надійність кліпів і продуктивність загалом. «[Game DVR] — це та сфера, де я хотів би, щоб ми змогли досягти більшого прогресу цього року», — сказав він. “Це, безумовно, є пріоритетом для нас. Ми внесли деякі покращення в надійність, але ми знаємо, що нам ще є над чим працювати. Це, безумовно, пріоритет для нас”.

Покупки Microsoft

Цикл новин Xbox не був би циклом новин Xbox без чуток про придбання. Більшу частину минулого літа глава Xbox Філ Спенсер і сам генеральний директор Сатья Наделла посилено сигналізували інвесторам, що компанія планує придбати та придбати більше студій і талантів. Xbox має більше вакансій для розробки ігор, ніж будь-коли раніше, і все ще планує розширити своє присутність завдяки придбанням. Які саме студії можна придбати, як зазвичай, залишається таємницею за сімома замками.

Однак ми завжди можемо робити обґрунтовані припущення, і я припускаю, що ми побачимо нові придбання платформи Xbox у 2022 році. Ігрова індустрія зараз зазнає серйозних зривів, коли великі технологічні компанії поглинають інженерні та художні таланти. Тому скоріш за все стануться так звані оборонні придбання, щоб не дати іншим технологічним компаніям купувати студії, які потенційно можуть бути неприємними конкурентами для Xbox. Microsoft бачить хмару та ПК як великі сфери розширення для ігор, тому я не здивуюсь, якщо ми побачимо, що Microsoft кине свій погляд на студії з досвідом сенсорних ігор і франшиз, орієнтованих на ПК, можливо, у таких жанрах, як стратегія та симулятор.

Крім Minecraft, Fallout Shelter і Solitaire, Microsoft займає досить невелике місце в світі мобільних ігор, і ви повинні задатися питанням, чи не хотілося б їй отримати більший шматочок цього портативного пирога. Нещодавно Microsoft заявила, що придбання розробників і спроби зробити те, про що їй мало відомо — це те, чого вона більше не буде робити після закриття Lionhead Studios. Таким чином, Xbox може прагнути скупити студії для мобільних ігор, оскільки не буде розгортати жодну з власних у нові формати. Нещодавно Microsoft визнала, що ігри, які найкраще працюють на Xbox Cloud Gaming, мають сенсорну підтримку.

Чи можемо ми побачити, що Xbox зробить ще одну гру в масштабах Bethesda? Для компанії розміром, скажімо, SEGA, WB Games чи Take-Two? Оскільки Microsoft прагне поширитися на нову ігрову аудиторію та нові регіони, а також збільшити свою частку на ринку консолей, хто знає! Незалежно від того, чи це ігри, великі партнерські відносини чи придбання, я б сказав, що навіть найбільші сюрпризи на цьому етапі не залишаються позаду. 2022 рік повинен стати ще одним веселим роком для шанувальників Xbox.

Автор: Назар (telegram: @Nazarkon)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.